PARKERENWEEZE-AIRPORT.NL
Vliegtuig Vliegtuig Vliegtuig Vliegtuig

Reserveren

#
Kan ik online mijn reservering plaatsen?

U kunt direct online reserveren zodra u de parkeerplaats heeft gevonden van uw wens. U ontvangt na het plaatsen van de reservering binnen 24 uur een bevestiging in uw mailbox. Als u uw aankomst- en vertrekdatum invoert krijgt u direct de parkeeraanbieders te zien bij Airport Weeze die op de door u gekozen datum nog beschikbaar zijn.

#
Welke aankomst- en vertrekdatum moet ik invullen?

De eerste dag waarop u gaat parkeren vult u in als aankomstdatum. Als u later op de dag aankomt, betaalt u meestal voor een hele dag. De parkeeraanbieders bepalen namelijk zelf hoe ze de prijs berekenen, per dag of per dagdeel. De dag dat u vertrekt vult u in als vertrekdatum.

#
De prijs wijzigt als ik een andere aankomst- of vertrektijd invul. Hoe kan dat?

Sommige parkeeraanbieders berekenen hun prijs per dag, anderen per dagdeel. Zodoende kan het dus dat u meer of minder moet betalen wanneer de tijd die u invult verandert.

#
Welke tijd vul ik bij mijn reservering in?

Dat verschilt. Bij Shuttle parking geeft u het tijdstip aan waarop u denkt te arriveren op de parkeerplaats. De parkeeraanbieder kan dan rekening houden met uw komst in verband met de shuttle bus. Van het moment van aankomst op de parkeerplaats tot uw aankomst op de luchthaven moet u ongeveer een halfuur rekenen. Dan heeft u zeker genoeg tijd. Bij Valet parking geeft u aan hoe laat u denkt aan te komen op het vliegveld. Ook vult u in hoe laat u bij terugkomst opgehaald wilt worden. Meestal bent u bij zowel Shuttle parking als Valet parking een uur na de landing klaar voor vertrek.

#
Hoe kan ik controleren of mijn reservering geslaagd is?

Als het goed is ontvangt u binnen 24 uur na het plaatsen van de reservering een bevestiging. Mocht u die mail na 24 uur niet hebben ontvangen, kunt u in uw account inloggen. Wij raden u dan ook aan om een gratis account aan te maken op Parkerenweeze-airport.nl. Hier vindt u alle informatie over uw reservering. Lukt het niet om in te loggen of heeft u geen account? Dan kunt u ook contact met ons opnemen.

#
Kan ik alvast reserveren als ik mijn vluchttijden nog niet weet?

Ja, dat is mogelijk. U hoeft alleen de vliegdata te weten om te kunnen reserveren. U kunt ons de vluchttijden later nog toesturen via de mail, zodat de parkeeraanbieder een indicatie heeft van het tijdstip waarop u komt. Veelal vindt u de vluchttijden terug in de reserveringsbevestiging.

#
Hoe zie ik of er nog parkeerplaatsen vrij zijn?

Als u parkeeraanbieders gaat vergelijken, vult u de aankomst- en vertrekdatum in. Er komen vervolgens alleen parkeeraanbieders tevoorschijn die nog beschikbare parkeerplaatsen hebben. Deze informatie is altijd actueel.

#
Hoelang van tevoren moet ik reserveren?

Hoe eerder u reserveert, hoe meer kans u heeft op een parkeerplaats die aan uw wensen voldoet. We raden u daarom aan om op tijd parkeeraanbieders te gaan reserveren. Reserveer minimaal een week van tevoren en in drukke periodes twee weken. Door uw aankomst- en vertrekdatum in te vullen ziet u welke parkeeraanbieders er nog beschikbare parkeerplaatsen hebben.

#
Is het ook mogelijk om met meerdere auto's te komen?

U kunt bij de reservering het aantal auto's aangeven waarvoor u wilt reserveren. Mocht er na uw reservering iets veranderen in het aantal auto's, laat ons dat dan weten. De parkeeraanbieder houdt hier namelijk rekening mee. U kunt een mail sturen naar contact@parkcare.nl, waarin u uw gegevens vermeldt. Geef ook aan wat de wijziging is en vermeld ook het gewijzigde kenteken.

#
Hoe kan ik een geplaatste reservering wijzigen of annuleren?

Als u iets wilt wijzigen, kunt u contact met ons opnemen door middel van het sturen van een mail. Ons mailadres is contact@parkcare.nl. U kunt ook het contactformulier op onze site gebruiken. Uw reservering annuleren kan via uw account op Parkerenweeze-airport.nl. Hoe het geregeld is met de terugbetaling, kunt u lezen in de algemene voorwaarden. Deze vindt u via een link in het formulier bij het reserveren.

#
Wat als ik geen reserveringsbevestiging heb gekregen?

In principe ontvangt u binnen 24 uur na reserveren een bevestigingsmail van ons. Deze kan in uw ongewenste mail terecht komen. U kunt de gegevens omtrent uw reservering ook terugvinden in uw account op Parkerenweeze-airport.nl. Ook kunt u vanuit uw account de bevestigingsmail opnieuw versturen. Als u geen account heeft, kunt u contact met ons opnemen op de door u gewenste manier.

#
Moet ik het doorgeven als ik met een andere auto kom dan aangegeven?

Als u met een andere auto komt, vragen wij u de gegevens van de wijziging aan ons te laten weten via de mail. U kunt mailen naar contact@parkcare.nl. Vermeld in uw mail uw gegevens en het gewijzigde kenteken. Mocht u op de dag van vertrek besluiten dat u met een andere auto komt, kunt u het beste direct met de parkeeraanbieder contact opnemen. Het kenteken zal dan aangepast worden.

Betaalmethodes

Logo IDeal Logo MasterCard Logo Visa Logo PayPal Logo Giropay Logo Bancontact

Keurmerken

Logo Webshop Keurmerk Logo Trust Ecommerce Europe