Hoelang van tevoren moet ik contact opnemen met de parkeeraanbieder?

Voor de beste informatie kunt u het beste uw boekingsinformatie in de bevestingsmail bekijken. Deze informatie kunt u ook vinden in uw account op ParkCare. In het algemeen is het zo dat bij Shuttle Parking u het beste 30 minuten voor aankomst bij de luchthaven contact opneemt met de parkeeraanbieder. Zij hebben dan nog genoeg tijd om richting de luchthaven te komen. Op de terugweg kunt u bij Shuttle Parking en Valet Parking het beste 30 minuten voordat u wilt worden opgehaald de parkeeraanbieder bellen. Bij Park & Walk parking hoeft u geen contact met de aanbieder op te nemen. U loopt dan zelf naar de terminal.

Direct uw boeking wijzigen en bekijken
Terug naar overzicht Alles in categorie Valet Parkeren

Betaalmethodes

Logo IDeal Logo Visa Logo MasterCard Logo PayPal Logo Sofort Logo Mistercash

Keurmerken

Logo Webshop Keurmerk Logo Trust Ecommerce Europe